Het jaarverslag 2017 is hier te downloaden.

“2017 ligt al weer even achter ons, maar via het jaarverslag blikken we nog even terug. Deze terugblik geeft een mooi overzicht van onze dynamische organisatie, van de kwaliteit en diversiteit van onze activiteiten.

Voor het tweede jaar op rij, haalden we meer dan 100.000 bezoekers. Een mooi resultaat dat we met elkaar bereikt hebben aan het begin van de nieuwe kunstenplanperiode 2017-2020. We zijn goed zichtbaar in de regio, maar ook daarbuiten en bij een steeds diverser publiek. Hoogtepunten in een jaar zijn natuurlijk persoonlijk, maar wat mij betreft hoorden de samenwerking met Percossa, Lowlands en Mahler 6 daar zeker bij. We lieten een mooi visitekaartje achter met het (groot)symfonisch repertoire en waren ook zichtbaar met projecten zoals Neushoorn, Move It! en Meer Muziek in de Klas en via de kamermuziek. In financieel opzicht is het jaar ook positief afgerond.

Ik ben er trots op dit te kunnen versturen aan onze omringende Vrienden- en fondsbesturen, overheden en collega instellingen. Ik hoop dat jullie je aandeel hierin al lezend ook terug herkennen.”

Namens het Management Team,

Ingeborg